• Remdamasis pateikta teorine medžiaga ir informacijos šaltiniais, atpažįstu parabolę, palyginimą ir analogiją pateiktuose tekstuose.
  • Atlikdamas teksto suvokimo užduotis, apibūdinu esminius informacinio ir meninio teksto bruožus.
  • Remdamasis įvairiais informacijos šaltiniais, analizuoju, kaip kuriama meninio  teksto prasmė.
  • Remdamasis įvairiais informacijos šaltiniais, interpretuoju tiesioginę ir perkeltinę teksto, sąvokos, kultūrinio objekto prasmes.
  • Atlikdamas kūrybinę užduotį, vertinu pateiktos informacijos patikimumą, išsakau savo nuomonę apie pateiktą medžiagą ir ieškau papildomos informacijos.
  • Atpažįstu parabolę, palyginimą ir analogiją pateiktuose tekstuose, moku naudotis „Visuotine lietuvių enciklopedija“,  žodynais.
  • Apibūdinu esminius pateiktos informacijos bruožus, sąsajas su kitais informacijos šaltiniais ir tekstais.
  • Analizuoju, kaip kuriama parabolės, palyginimo ir analogija paremto teksto tiesioginė ir perkeltinė prasmės.
  • Interpretuoju tiesioginę ir perkeltinę teksto, sąvokos prasmes, remdamasis įvairiais informacijos šaltiniais.
  • Vertinu pateiktos informacijos patikimumą, išsakau savo nuomonę apie pateiktą medžiagą, ieškau papildomos informacijos.