• Skaitau du graikų mitus: Dedalą ir Ikarą bei Faetoną, ir Naujojo Testamento parabolę „Palyginimas apie talentus“.
  • Skaitau ir analizuoju skirtingų literatūros žanrų grožinius kūrinius: mitus ir biblinį pasakojimą.
  • Skaitydamas (-a) taikau įvairias skaitymo strategijas: susipažįstu su naujomis sąvokomis, jų reikšmėmis, sieju sąvokas su tekstais.
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuotis etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomais kūriniais, analizuodamas ir lygindamas su kitais skaitytais literatūros kūriniais.
  • Mokausi aptarti kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jų kuriamą meninę tikrovę.
  • Ugdausi kritinį mąstymą: lygindamas (-a) tekstus suvokiu, kaip situacijos priklauso nuo teksto sukūrimo tikslo.
  • Išanalizavęs (-usi) tekstus, suprantu jų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.
  • Taikau įvairias skaitymo strategijas: susipažįstu su naujomis sąvokomis, jas taikau, atrasdamas (-a) perkeltines prasmes.
  • Analizuoju skirtingų literatūros žanrų grožinius kūrinius: mitus ir biblinę parabolę (palyginimą).
  • Suvokiu literatūros kūrinio galią formuoti etines, moralines, socialines nuostatas.
  • Ugdausi autentišką asmeninį santykį su skaitomu kūriniu.
  • Aptariu kūriniams būdingus bruožus, panašumus ir skirtumus.
  • Analizuoju tekstų kalbinę raišką: kalbinės raiškos priemones ir jų kuriamą meninę tikrovę.
  • Lyginu tekstus ir suvokiu, kaip veikėjų veiklos priklauso nuo situacijos, aplinkybių.
  • Atpažįstu tekstų loginį lygmenį: tematiką, problematiką, idėjas.